joi, 11 februarie 2010

Episodul 3 : noi timpuri !

Doamne ce timpuri nebune si stresante ! Nu mai am avut timp de calculici nici cum... Oricum ma intorceam zilnic am avut cate ceva de facut ce ma obosit in asa hal, incat am adormit instantaneu cand am dat primul cap patului direct in perna, l-am facut K.O. la a doua lovitura.



Oricum n-am uitat de radio, nu nu, nici vorba si in plus n-am uitat nici de furnicile din bucatarie care deja cred ca si-au facut ferma la mine pe langa plinta gresiei, apropo sunt imune furnicile la spray-ul de muste?!
Desi n-am fost prezenta fizic alaturi de cei din Furnicar sigur sufletul mi-a fost alaturi de ei, asa cum e de 2 ani incoace. Printre multe evenimente importante petrecute de-a lungul saptamanii, a fost si prima zii de nastere celebrata la noi in Furnicar, ziua lui Dj GeoX, mezinul de doar 19 anisori proaspat impliniti, care in legendele de demult nu dateaza fiind prototipul nou si imbunatatit, gura de aer proaspat de care aveam nevoie toti. Cand Geo al nostru s-a simtit vrednic a inceput sa-si bage crengile prin butoane, incepand de la o pereche de casti cu tot cu microfon, pe vremea aia ieftine si fragile pentru o furnica jucausa ca el rezultand stricarea lor dupa maxim o luna, totusi castile alea erau destul de inapoiate fata de dorinta lui de cunostere in materie de Dj-ime. Deci Dj GeoX este furnica mezina si sunt sigura ca tuturor ne-a intrat la inima cu farmecul sau inegalabil si de neuitat.

Azi m-am hotorat sa va mai povesc un scurt istoric despre Oly, my bby! Il cunosc de aproximativ 2 ani si oricat de mult as crede ca ii stiu obiceiurile si programul, ma surprinde tot timpul cu o idee noua si imbunatatita, ca un fel de idee versiunea beta apoi ideea suprema. Sa nu va vina sa credeti, Dj Oly pe numele lui real Ovidiu este cetatean cu radacini puternice in Bucuresti dar din fericire, pentru noi, isi infinge cate o radacina prin toate colturile tarii, calatorind neincetat, ca un aventurier nesatul de actiune. Desi programul incarcat nu-i permite prea multe, el tot timpul gasind ceva de facut, este un formidabil Dj in Furnicar. Isi face treaba cu multa prisosinta in fiecare miercuri seara cand face un "solo" inegalabil dar si sambata cand impreuna cu Danny fac boxele sa urle (la propriu si la figurat). Trebuie sa-si apere locul castigat pe buna dreptate in Dj-ime cu spada (microfonul) fiind bombardat de dedicatii, mesaje de iubire (de la mine cred ) si multe preferinte, carora le face fata cu succes.

Asta a fost tot si din episodul 3, vorba aia: "ce-i frumos se duce iute ! " ( tin sa ii spun lui GeoX inca o data LA MULTI ANI !!! fie-i plina viata de fete, bani si microfoane ! )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu