luni, 1 februarie 2010

Un mic cuvant de inceput...

Inceputurile sunt tot timpul grele... fie vorba intre noi, de scris nu e greu, dar ce scrii trebuie sa vina din suflet pentru a primi toata aprecierea celor ce citesc..

Odata ce te uiti mai adanc in "problema" totul pare usor, rezolvabil...

Traim intr-o lume nebuna, cel putin aici in Romania parca au innebunit cu totii, stresul pune stapanire pe noi si uitam sensul vietii, uitam acel ceva ce ne facea, mai presus de toate, oameni... Nu pot zice ca eu nu am probleme si ca stresul nu ma cuprinde, dar uenori... dau un pas inapoi si ma gandesc la rece, oare merita sa fiu asa, oare chiar nu o pot rezolva altfel.. si atunci imi aduc aminte ca sunt om ! cu principii si visuri ! In momentul acela imi vine sa scriu, sa-mi impartasesc gandurile cu prietenii mei, dar nu le-o pot zice in fata, pentru ca as parea slaba si m-ar calca in picioare, chiar si prietenii...

Cu totii avem nevoie de cate o pauza, de cate o iesire din monotonie...

Asa ca.. va urez citit placut !

4 comentarii:

  1. X_X

    julls: doammneeeee cat ma iubesscc!! :x

    sfatul meu .. : faceti la fel ca jullssssssss :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm...Interesant Blogul,interesant este ca si eu gandesc ca tine si tu ca mine,si partea mai interesanta este ca imi place cum gandesti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fermecatoare ca de obicei juulllsss --oly

    RăspundețiȘtergere
  4. Sal julia ma bucur ca mai pot sa aud si despre tine cate ceva sal te pup

    Un Amic de la Sovata

    RăspundețiȘtergere