vineri, 20 ianuarie 2012

De Anul Nou

Mai sunt zece minute pana la miezul noptii, in frumoasa casa a danei, vecina mea draga si scumpa ce nu prea are toate oile acasa. Gandurile mele dorm linistite in patutul lor de puf inconjurat de focul dispararii, al dorului de o imbratisare si un te iubesc spus in soapta la ureche in prag de an nou.

Ma duc la toaleta, scot mobilul si trec lenesa prin agenda lui. Aceasta este lumea mea, organul meu vital, mica mea paradigma de nume si numere, care traieste ziua langa mine si noaptea tacuta, incarcandu-si bateriile pe noptiera mea in timp ce eu mi le incarc pe ale mele.

Numar 143 nume: 109 de prieteni, 23 de colegi sau fosti colegi, 7 rude si 4 persone pe care nu mi le mai amintesc deloc. Sunt 73 de fete. Mentin legatura si vorbesc periodic cu 7 din ele si nu mai vorbesc deloc cu 2, restul au ramas prietene de ocazie. Sunt 30 de baieti, am agatat vreo 13 si mam culcat cu 4,dar am fost cu 2 si acum il iubesc pe unul. "Te iubesc". Scriu mica propozitie in telefon. Putin prea byroniana in simplitatea ei adorabila; apoi options, send.

O trimit. O "trimit la multi". La toti de fapt. Tuturor celor 142 de oameni (pt ca pentru cel de-al 143-lea am rezervata o convorbire intreaga) care mi-au influentat viata suficient ca sa ajunga in mobilul meu- inclusiv Euro Taxi- Julie tocmai le-a spus ca ii iubeste.O vor sterge ca pe o tampenie trimisa la betie, pentru ca asa e. Dar poate ca unele lucruri trebuie spuse.

A inceput numaratoarea inversa in camera cealalta. Poate n-ar fi trebuit sa trimit mesajul. Dar la naiba cu "poate", de acum incolo, voi regreta doar lucrurile pe care nu le-am facut. Niciodata lucrurile pe care le-am facut.

La multi ani.


p.s. scriu in jurnalul meu virtual in timp ce lumea se distreaza in jurul meu, beti. Apoi inchid documentul pt ultima oara.
"Acceptati schimbarile?" ma intreaba pc-ul. Sincer da, cred ca da. Daca urmatoarele 12 luni sunt cum a fost Anul Nou, va fi un an foarte bun.

Un comentariu:

  1. După atât amar de timp cineva încă mai citește, lucrurile care le facem au influiență făță de celor din jur. nasol că nu realizâm și credem că suntem singuri.

    RăspundețiȘtergere